Hvordan fungerer Data Rollover?

Data Rollover får du på alle våre abonnement som har inkludert data (ikke Sky 0 og Basis).

Ta med ubrukt data

Hvis du ikke bruker opp mobildata som er inkludert i abonnementet ditt, blir dette overført videre til neste måned. Du kan spare opptil dobbel mengde data som du har i ditt abonnement. Hvis du f.eks har 6GB abonnement og kun bruker 3GB en måned, så vil 3GB overføres til neste måned. Da vil du ha 9GB tilgjenglig neste måned.

Du sparer fra din første hele måned

Du kan spare opp data fra den første hele måneden du er Skymobil kunde. Hvis du f.eks blir ny kunde hos oss den 15. juni, så vil du begynne å spare fra juli måned.

Du får Rollover på ekstra datapakker

Hvis du bestiller ekstra datapakker for Norge og EU/EØS land så kan disse brukes ut inneværende måned. Ubrukt data blir overført til neste måned, opptil mengden data du har i ditt abonnement.

Datapakker for land utenfor EU/EØS (Sone 2 og Sone 3) har ikke Data Rollover, men disse har en varighet på 3 måneder.

Endring av abonnement

Hvis du endrer abonnementet ditt så mister du Data Rollover. Vi jobber med å endre våre systemer slik at du ikke skal miste Rollover ved oppgradering av abonnement, og vi skal ha dette klart i løpet av 2020.

Kan jeg overføre Data Rollover til familien eller andre kunder?

 Nei, per i dag er dette dessverre ikke mulig da våre systemer ikke støtter dette.

Var denne artikkelen nyttig?
1 av 2 syntes dette var nyttig