Hvordan fungerer Data Rollover?

På mange av våre abonnement får du Data Rollover. Unntaket er Basis, Sky 0 og Bris produktene, som ikke har rollover.

Ta med ubrukt data

Hvis du ikke bruker opp mobildata som er inkludert i abonnementet ditt, blir dette overført videre til neste måned. Du kan spare opptil dobbel mengde data som du har i ditt abonnement. Hvis du f.eks har 6GB abonnement og kun bruker 3GB en måned, så vil 3GB overføres til neste måned. Da vil du ha 9GB tilgjengelig neste måned.

Du sparer fra din første hele måned

Du kan spare opp data fra den første hele måneden du er Skymobil kunde. Hvis du f.eks blir ny kunde hos oss den 15. juni, så vil du begynne å spare fra juli måned.

Der er ikke Rollover på ekstra datapakker, men pakken varer ut neste måned.

Hvis du bestiller ekstra datapakker for Norge og EU/EØS land så kan disse brukes ut inneværende måned og hele neste måned. Når pakken er utløpet så blir ikke ubrukt data overført som data rollover.

Datapakker for land utenfor EU/EØS (Sone 2 og Sone 3) har ikke Data Rollover, og disse har en varighet på 3 måneder.

Endring av abonnement

Hvis du har et abonnement med Data Rollover og oppgraderer ditt abonnement så blir ubrukt data overført videre. Ved nedgradering så blir ikke data videreført.

Kan jeg overføre Data Rollover til familien eller andre kunder?

Nei, per i dag er dette dessverre ikke mulig da våre systemer ikke støtter dette.

Var denne artikkelen nyttig?
4 av 5 syntes dette var nyttig