Jeg er ny kunde. Hvorfor har jeg fått høyere regning enn forventet?

Vi sender ut faktura i starten av hver måned, med 14 dagers betalingsfrist.

Som ny kunde kan din første faktura bli noe høyere enn forventet, litt avhengig av når ditt abonnement ble flyttet til oss.

Månedsavgift faktureres på forhånd hver måned. Dermed vil den første fakturaen inneholde både månedsavgift fra dagen sitt SIM-kort ble aktivert og for kommende måned. Du betaler kun for de dagene du faktisk har vært kunde hos Skymobil.

F.eks, hvis du ble kunde hos oss 15. juni vil fakturaen inneholde månedspris for 15 dager i juni og hele juli. Etter dette vil du motta kun en månedsavgift på fakturaen.

På selve fakturaen kan du se spesifikasjon på Side 2. Du kan alltid se fakturaen på Mine Sider eller i Sky-appen. Ta gjerne kontakt på kundeservice@skymobil.no hvis du har spørsmål til din faktura.

 

 

Var denne artikkelen nyttig?
1 av 1 syntes dette var nyttig