Hvordan aktiverer jeg SIM-kortet?

Alle våre SIM-kort aktiveres automatisk eller er ferdig aktiverte når de kommer i posten.

Dato for aktivering står beskrevet i ditt velkomstbrev.

 

Tidspunktet for overføring har passert, og SIM-kortet mitt er ikke aktivert

Det kan ta opptil 30 minutter etter tidspunktet for overføring før ditt nye SIM-kort er aktivert. Vent gjerne med å sette inn ditt nye Skymobil SIM-kort til du har mistet dekning på ditt gamle SIM-kort.

Hvis det fortsatt ikke fungerer kan gjøre følgende:

1. Sett inn ditt nye SIM-kort fra Skymobil

2. Slå mobilen din av og på igjen

3. Da skal du få dekning med ditt nye SIM-kort

Hvis du fortsatt opplever problemer kan du kontakte kundeservice på 21 08 06 40, chat, eller kundeservice@skymobil.no 

 

Jeg har mistet SIM-kortet og må aktivere nytt

Hvis du har bestilt nytt erstatnings SIM-kort så må denne aktiveres på et tidspunkt som passer deg.

Erstatnings SIM sendes ut "uakivert" og kan aktiveres på Mine Sider eller ved å kontakte oss på kundeservice.

 

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig